Job 31 van 147


Report this listing

Solliciteren



Manager toonzaal Hasselt


Functie

Als vestigingsmanager ben jij verantwoordelijk voor de verkoopresultaten en de aansturing van het verkoopteam.

In jouw rol als vestigingsmanager draag je de verantwoordelijkheid over het verkoopteam, maar ook over de showroom. Je zorgt ervoor dat de showroom up-to-date is met de nieuwste trends en de best verkochte artikelen in jouw winkel. Daarnaast werk je hard mee als verkoper om te zorgen dat de gewenste groei wordt behaald. Met jouw kennis aan sanitair, jouw kwaliteiten als verkoper én ervaring als manager weet jij je team zo aan te sturen en te coachen dat zij de beste verkoopresultaten behalen.

Je bent continu bezig om je team naar een hoger niveau te brengen! Om je voor te bereiden op deze leuke uitdaging word je on-the-job opgeleid tot een TOP vestigingsmanager. Zie jij dit als een uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jouw profiel

Het allerbelangrijkste is dat je goed met mensen om kunt gaan. Je bent een goede luisteraar en leest ook de lichaamstaal.
Je bent vriendelijk en kunt mensen op hun gemak te stellen.
Je bent een goede teammanager en weet het overzicht te houden.
Je hebt een representatief voorkomen en beheert de Nederlandse taal uitstekend.
Je hebt passie voor interieur en vindt het een uitdaging je te verdiepen in ons sanitair aanbod.
Je voelt je verantwoordelijk voor het geleverde werk.
Je bent beschikbaar in de weekenden.
Je bent woonachtig in de omgeving van Hasselt.
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Een commerciële strategie bepalen
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De administratieve en boekhoudkundige opvolging van de verkoopeenheid realiseren of de gegevens aan de betreffende dienst overmaken
  • Leveranciers of dienstverleners selecteren
    Onderhandelen over contractvoorwaarden
    De geleverde diensten of producten controleren
  • Domein: Textiel
  • Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
  • Domein: Voeding
  • De verkoopeenheid opruimen, schoonmaken en in orde brengen
  • Klanten adviseren en informeren over producten
    Producten verkopen
  • De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen
  • Domein: Inrichting en uitrusting van een woning
  • Domein: Distributie van brandstof
  • Domein: Sportuitrusting en vrijetijdsartikels (boeken, platen, ...)
  • De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)
  • Domein: Schoenen en accessoires
  • Bijkomende diensten aan de klant voorstellen bij de aankoop van producten (getrouwheidskaart, levering aan huis, ...)
  • Domein: Tabak, kranten en tijdschriften
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Technische steun verlenen aan het team (informatie over producten, beheer van conflicten, behandelingen van klachten van klanten, ...)
  • De producten ontvangen
    De levering met de bestelbon controleren
    Producten opslaan of in afdelingen plaatsen
  • Promotie-acties voor klanten organiseren
  • Domein: Accessoires (juwelen, cosmetica, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Domein: Dierenwinkel, plantenwinkel

Aanbod

Een goed salaris, afhankelijk van kennis en ervaring.
Je hebt uitzicht op een vast contract.
Je hebt recht op een reiskostenvergoeding, een fietsregeling, pensioenopbouw en 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur) plus de optie om extra dagen bij te kopen.
Een heel hecht team en een bijzonder goede werksfeer. Er heerst geen competitie of haantjesgedrag. De teambonus behaal je samen. Je krijgt de kans om de verkoop op je eigen manier te doen, maar je kunt altijd rekenen op de ondersteuning van een collega.
Een gedegen interne opleiding. Je loopt de eerste weken met een ervaren verkoper mee en leert zo de kneepjes van het vak. Jouw productkennis wordt opgebouwd met technische trainingen. Je zult met zelfvertrouwen je klanten tegemoet kunnen gaan.
Waardering voor je werk die je terugziet in de extraatjes. Er staat altijd fruit klaar voor als je gezonde trek hebt. Op vrijdag sluiten we de week af met een drankje. Elk kwartaal wordt een goede lunch verzorgd door de baas. De jaarlijkse kerstborrel en het personeelsfeest zijn altijd een succes.
De mogelijkheid om door te groeien en carrière te maken in deze branche, als dat is wat jij voor ogen hebt.
Een hoge korting op ons eigen assortiment sanitair- en badkamerartikelen.

Interesse?
Solliciteer online of stuur je CV naar carine.boulogne@adecco.be

Solliciteren

182 HASSELT INDUSTRIE
+32 (0)11 22 11 63

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht